Budoucnost digitálu: Jak český trh přežije konec 3rd party cookies?
09:30-10:00 Ranní coffee break
10:00-10:30 Konec cookies třetích stran: výzvy a příležitosti
Dalibor Križan, Google
10:30-11:00 Za horizontem cookies: 1st party IDs a další alternativy
František Kovářík, CPEx
11:00-11:30 Postoj zadavatelů k využití a sdílení vlastních dat v cílení
Martin Slavík, Samuel Kopecký, OMG a klient Skylink
Radek Hanák, Chronos Consulting
12:35-13:05 Role umělé inteligence a strojového učení v post 3rd PC světě
Jakub Novotný, Seznam.cz
13:05-13:35 Budoucnost programatické reklamy
Michael Štádler, Adform
13:35-13:55 Odpolední coffee break
13:55-14:55 Přežije český trh konec 3rd party cookies? A vyjde z toho posílen? panelová diskuse
Dalibor Križan, Google
Jiří Udatný, Seznam.cz
Petr Kabrna, MAFRA
Radek Hanák
Data Protection Officer & Public Affairs Manager, Chronos Consulting
Dalibor Križan
Strategic Partner Manager ve společnosti Google
František Kovářík
CPEx
Martin Slavík
Print & Digital Director at Omnicom Media Group
Samuel Kopecký
Omnicom Media Group
Jakub Novotný
Programmatic Manager v Seznam.cz
Michael Štádler
Country Manager Czech Republic and Slovakia and Executive Director at Adform s.r.o.
Jiří Udatný
Director of Identity & User Profile Seznam.cz
Petr Kabrna
Products group director at Mediální skupina MAFRA